فیلرهای پرکننده صورت
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

پرکننده های صورت که به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند ، می توانند انواع جادوها را انجام دهند. آنها لب های نازکی را جمع می کنند ، لیفت ابرو انجام می دهند ، استخوان گونه را تقویت می کنند ، حلقه های زیر چشم ، خطوط لبخند صاف را پاک می کنند و باعث می شوند شما بیشتر آرام و جوان شوید - و بله ، حتی چند سال جوان تر.

تزریق ژل یا تزریق پرکننده های پوستی که به عنوان ایمپلنت های تزریقی ، فیلر یا پرکننده های چین و چروک نیز شناخته می شوند با سوزن به پوست تزریق می شوند و برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت ، از جمله چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت ، حجم دهی لب و گونه ، اصلاح فرم بینی و بازگرداندن یا اصلاح علائم از دست دادن چربی صورت استفاده می شود.

پرکننده های پوستی می توانند در کمتر از یک ساعت تزریق شوند و پس از آن به زمان کم و بدون افت نیاز دارند. عوارض جانبی جزئی هستند. هر چند وقت یک بار ، ممکن است فرد به آلرژی پوستی واکنش آلرژیک نشان دهد ، اما برای بیشتر افراد ، بدترین حالت کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق ماده پرکننده - همه عوارض جانبی موقتی است.

موقتی کلمه کلیدی هنگام صحبت در مورد تنها نکته منفی احتمالی سایر مواد پرکننده صورت است: آنها برای همیشه دوام ندارند. بعضی اوقات ، بسته به نوع پرکننده و نحوه استفاده ، اثر بعد از شش ماه از بین می رود. گفته می شود ، برخی از روش ها نتیجه ای دارند که تا یک سال و نیم خوب است

بیشتر بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، لیزر موهای زائد ، انتخاب لباس مناسب برای کار


محصولات پرکننده پوست زیادی در بازار وجود دارد. یافتن مورد مناسب برای شما به بودجه ، تجربه و اولویت پزشک و تفاوت های ظریف در پوست شما بستگی دارد - به عنوان مثال میزان آفتاب آسیب دیده است ، یا اینکه پوست شما چقدر الاستیک یا کشسان است.

بخاطر داشته باشید که آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر به فکر رفتن زیر سوزن هستید ، در اینجا برخی از موارد مهم را باید بدانید که در مورد پرکننده های پوستی پرکاربرد می دانید.

پرکننده در مقابل ریلکسر


پرکننده های پوستی را با سایر داروهای تزریقی مانند بوتاکس ، دیسپورت یا زئومین که داروهای ضد چروک هستند اشتباه نگیرید. اگرچه مانند پرکننده ها ، این محصولات قابل تزریق هستند ، اما عملکرد آنها بسیار متفاوت است - با فلج موقت ماهیچه هایی که باعث ایجاد پای کلاغ ، شیارهای پیشانی و خطوط "یازده" بین ابرو می شوند.

آنها منطقه ای را پر نمی كنند ، پر نمی كنند یا افزایش نمی دهند. با این وجود می توان از آنها به همراه مواد پرکننده استفاده کرد.

Juvéderm مجموعه ای از مواد پرکننده است و اشکال مختلف برای استفاده در مناطق مختلف صورت طراحی شده است.

از Juvéderm Voluma XC برای افزودن خطوط جوانی به گونه ها استفاده می شود که به طور طبیعی با گذشت زمان صاف می شوند. همچنین خطوط "پرانتز" متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان (یا همان چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریون) کشیده می شوند را صاف می کند.

Juvéderm Ultra XC لب ها را بالا می برد ، همانطور که Juvéderm Volbella XC ، که برای نرم کردن خطوط عمودی لب نیز استفاده می شود. اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، اما بیشتر پرکننده های HA با لیدوکایین بی حس کننده تزریق می شوند تا ناراحتی حین و بعد از درمان را به حداقل برسانند. 1


ماده اصلی در Juvéderm اسید هیالورونیک (HA) است ، قندی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به پوست رطوبت ، حجم و قابلیت ارتجاعی می بخشد. با کم شدن سن HA ، پوست حجم خود را از دست می دهد و احتمال ایجاد چین و چروک وجود دارد.

هنگام تزریق ، HA مانند اسفنج عمل می کند تا آب را به پوست جذب کند. در نتیجه ، ناحیه ای را که در آن تزریق شده است پر می کند. تحقیقات انجام شده در سال 2007 علاوه بر تولید نتایج صافکاری فوری ، نشان می دهد که تزریق HA باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. 2

این بدان معناست که ممکن است به لمس کمتری نیاز باشد و وقتی زمان نوبت لمس است ، مواد کمتری لازم خواهد بود (بنابراین درمان های تکراری باید ارزان تر باشند). یک مزیت پرکننده های مبتنی بر HA نسبت به گزینه های قبلی این است که چون HA به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد. بوتاکس پیشانی و صورت با تزریق فیلرها متفاوت است.

 

چه مدت طول می کشد


بسته به مواد (بعضی از آنها نازک تر و "روان تر" هستند ، برخی دیگر ضخیم تر هستند ، بنابراین می توانند به طور بالقوه بیشتر دوام آورند) ، اثرات Juvéderm می تواند از شش ماه تا 18 ماه قبل از جذب بدن به تدریج مواد ادامه یابد.

اگر فکر می کنید اگر نتیجه خود را دوست ندارید چه اتفاقی می افتد ، ترس نداشته باشید: پرکننده های حاوی HA را می توان با هیالورونیداز ، آنزیمی که HA را تجزیه می کند ، به طور جزئی یا کامل از بین برد.


رستیلین


مانند Juvéderm ، خانواده ای از محصولات Restylane وجود دارد که برای درمان مناطق مختلف ، گاه با هم تداخل دارند ، طراحی شده است. Restylane اصلی چین و چروک ها را نرم و صاف می کند و می تواند برای اضافه کردن حجم لب های نازک استفاده شود.

Restylane Lyft (سابق Perlane-L) ، ژل بسیار ضخیم تر ، برای اصلاح چین و چروک و چین خوردگی های شدید مانند چین های بینی و همچنین کاهش حجم گونه ها استفاده می شود. همچنین FDA تأیید کرده است که می تواند به پشت دست اضافه کند.

Restylane Silk مخصوصاً برای تقویت لب طراحی شده است ، زیرا با ذرات کوچکتر از محصولات دیگر ساخته می شود.

 همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، بهترین پارچه برای لباس مجلسی

چگونه کار می کند


این یک سری دیگر از محصولات است که به توانایی روان سازی فوری اسید هیالورونیک متکی است. تزریق همچنین ممکن است باعث تولید کلاژن طبیعی شود ، بنابراین ممکن است به لمس کمتر و در صورت نیاز به مواد کمتری نیاز باشد.

طول هر جلسه  لیزر مو به ناحیه ای می خواهید لیزر کنید بستگی دارد .به طور کلی، لیزر مو یک روش نسبتا سریع است. نواحی کوچکتر مانند پشت لب در چند دقیقه لیزر می شود. لیزر موی نواحی بزرگتر مانند پشت می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

چه مدت طول می کشد


مطالعات بالینی نشان داد که با "درمان کامل" ، که شامل یک بار تزریق مجدد است

https://www.verywellhealth.com/facial-fillers-different-types-2710254




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید